Campania Floarea de Colț

;

Anul acesta, campania caritabilă „O floare de colț pentru un prânz cald” se deruleaza între 25 octombrie și 25 noiembrie 2018. Această inițiativă de strângere de fonduri aparține organizatorilor Balului Vienez de la Timișoara și anul acesta a primit sprijinul urmatoarelor companii: Metropolitan Life, Hamilton, Vitas, Regina Maria, Iulius Mall, UBC si Openville. Campania are scopul de a promova spiritul caritabil în rândul comunității locale.

Conceptul e simplu: în schimbul unei donații minime de 10 lei, cost ce reprezintă prețul unei mese calde pentru un copil defavorizat, se poate achiziționa o broșă în formă de floare de colț. Campania este o invitație deschisă tuturor timișorenilor care consideră că a dărui, oricât de puțin, e important în viață. Astfel, floarea de colț devine un simbol al spiritului caritabil pe care organizatorii Balului Vienez de la Timișoara îl promovează în fiecare an în orașul nostru.

Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” este lansată cu patru săptămâni înaintea Balului Vienez de la Timișoara care, anul acesta, va avea loc pe data de 23 noiembrie 2018. Timp de o lună, broșele cu florile de colț vor fi distribuite de tinerii voluntari prin diferite puncte de distribuție. Pe această cale organizatorii lansează o invitație companiilor și organizațiilor să facă parte din această campanie a generozității și să devină partenere de distribuție a florii de colț.

Toate donațiile obținute în urma distribuirii floriilor de colț vor asigura o masă caldă unui copil defavorizat social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara. Anul trecut, s-au distribuit 4700 de broșe, asigurand astfel 4700 de mese clade.

Ada Gabor, Manager United Way Timișoara, a declarat: „Pentru cei 1200 de copii din United Way cu care lucram in regiune de vest, aceasta campanie inseamana ca ei nu au grija de maine.”

Ca in fiecare an, floarea de colț a făcut deja bine înainte de a fi distribuită. Broșele au fost confecționate de mame provenind din familii monoparentale cu mulți copii, prin intermediul Asociației CRIS-DU Aeropagus, care organizează programe de integrare socială pentru persoane aflate în dificultate.

 

Floarea de colț este o marcă înregistrată la OSIM sub nr 021457 din data de 31.01. 2017