Campania Floarea de Colț

;

Campania caritabilă „O floare de colț pentru un prânz cald” se deruleaza între 18 octombrie și 25 noiembrie. Această inițiativă de strângere de fonduri aparține organizatorilor Balului Vienez de la Timișoara cu scopul de a promova spiritul caritabil în rândul comunității locale.

Conceptul e simplu: în schimbul unei donații minime de 10 lei, cost ce reprezintă prețul unei mese calde pentru un copil defavorizat, se poate achiziționa o broșă în formă de floare de colț. Campania este o invitație deschisă tuturor timișorenilor care consideră că a dărui, oricât de puțin, e important în viață. Astfel, floarea de colț devine un simbol al spiritului caritabil pe care organizatorii Balului Vienez de la Timișoara îl promovează în fiecare an în orașul nostru.

Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” este lansată cu cinci săptămâni înaintea Balului Vienez de la Timișoara care, anul acesta, va avea loc pe data de 25 noiembrie 2016. Timp de o lună, broșele cu florile de colț vor fi distribuite de tinerii voluntari prin diferite puncte de distribuție cum ar fi companiile și organizațiile partenere: Profi, Zoppas Industries, eta2u, Metropolitan Life, Awards by Aliosha. Pe această cale organizatorii lansează o invitație companiilor și organizațiilor locale să facă parte din această campanie a generozității și să devină partenere de distribuție a florii de colț.

Toate donațiile obținute în urma distribuirii floriilor de colț vor asigura o masă caldă unui copil defavorizat social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara. Anul trecut, campania a durat trei săptămâni, timp în care s-au distribuit 2.200 de broșe. Anul acesta campania se va desfășura timp de cinci săptămâni în speranța de a se distribui 5.000 de broșe în formă de floare de colț și astfel să se asigure 5.000 de mese calde acestor copii.

Ada Gabor, Manager United Way Timișoara, a declarat: „Suntem recunoscători fiecărui timișorean și fiecărei companii și instituție care au înțeles ce înseamnă generozitatea și au decis să se alăture acestei campanii caritabile. În pragul sărbătorii de Crăciun, acest gest contează enorm pentru cei 500 de copii cu care lucrăm în centrele noastre din Timișoara. În numele lor vă mulțumesc.”

Floarea de colț a făcut deja bine înainte de a fi distribuită. Anul acesta broșele au fost confecționate de mame provenind din familii monoparentale cu mulți copii, prin intermediul Asociației CRIS-DU Aeropagus, care organizează programe de integrare socială pentru persoane aflate în dificultate.

Parteneri de Distributie broșe Floarea de Colț 

CITY BUSINESS CENTER
FLEXTRONICS
FM LOGISTIC
IULIUS MALL
SHOPPING CITY
CONTINENTAL AUTOMOTIVE
CONTITECH
DELTATEL
BCR
INSTITUT FRANCEZ
MONTESSORI HAUS
UNITED WAY
METROPOLITAN LIFE
SMART FIT
NOKIA
STEP UP
ETNOART
HELEN DORON
PROFI
SCHAFFER
FARMEXPERT
AUCHAN MALL